Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2011 10:03 - Моя втори ден в София
Автор: meduna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1794 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 23.11.2011 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Много обичам „нещица”. Така наричам всички дребни, нужни и ненужни вещи. Днес през втория ми ден в София ходих до един китайски магазин на Пиротска. Една приятелка направо ме изтормози през скайпа: иди та иди. Накрая се предадох и с бодра стъпка и карта, взета от хотела се отправих към Пиротска да издирвам този китайски магазин.   Ако някой мъж чете написаното, ще си представи, че аз съм взела картата и докато не съм открила магазина не съм престанала да се взирам ту в нея, ту в адресите. Да, ама не. По пътя, който води до този магазин, влязох в още няколко, които нямаха нищо общо с китайския магазин. Мерих боти и ботуши. Мерих блузки. Даже се осмелих да измеря и онези супер модерни елечета, които имитират кожа от бял заек, бяла мечка или вълк. Поне аз така реших. Искам да спомена още, че ако една жена е по-смела, а не задръстена като мен, може да си направи страхотен тоалет. Сиво елече, имитиращо козина, или подобно палтенце, ботуши или боти с подобен акцент. Може да съчетае всичко това с цикламен чоропагащник, цикламена блуза и мини – сива пола или къс, сив панталон. Всъщност – може да съчетае това с всичко което си иска.   Накрая открих магазина. На входа ми поискаха торбата и ми дадоха номерче. Следващият път когато отида ще си дам и връхната дреха. Магазина направо е рай за очите. Особено в цветово отношение. Според мен преобладава червеното. Но има и всичките ми любими, ярки цветове. Много козметика на билкова основа: шампоани, балсами, гел за отслабване, сапуни, кремове за лице, около очен контур, маски за лице. Впечатлиха ме пресовани маски за лице, 4 бр. в опаковка за 0,50 лв. общо за четирите. Не си купих, защото не мога да си купя почти нищо, виждайки го за пръв път. В понеделник ще подложа продавач-консултанта в магазина на подробен разпит и се надявам убедително да ме излъже. Ще пробвам и ще пиша дали ми е харесала маската.   Казвам „излъже” в добрия смисъл, ако въобще има добър смисъл лъгането. Харесвам убедителни продавачи. Без да са агресивни и без да ме притесняват. Преди време така си купих сребърен пръстен с червена, пластмасова имитация на камък. Естествено на цената, на която го купувах – 10 лв. още тогава бях убедена, че не е рубин. За това попитах продавачката какъв е камъка, а тя отговори „синтетичен рубин”. Много ме впечатли отговора. Така че сега съм горд собственик на пръстен с камък – синтетичен рубин.   Тъй като по-горе споменах маска за лице искам да ви споделя моята любима маска: вземете черен шоколад и измийте лицето и деколтето си с топла вода. След това нанесете черния шоколад на лицето и деколтето. Ако сте късметлии и имате вана – се отпуснете в нея. Ако нямате .... легнете на любимото си диванче или шезлонг, затворете очи и релаксирайте. Това е една от маските, които спокойно може да слагате и около очите. Подхранва, прави кожата еластична, едновременно с това тушира белезите от пъпки, ако имате такива. Съветвам ви да свалите маската с част от по-стара, мека хавлиена кърпа или с онези специални гъбички, във формата на дискове за сваляне на грим. Всъщност, след първото ползване на тази маска сами ще решите, какво да ползвате за свалянето и. Имайте впредвид, че поне първия път ще се подведете и ще решите, че маската е свалена. Което просто ще ви принуди да перете усърдно хавлиената кърпа, с която ще избършете привидно чистото си лице. Ако можете да изтърпите е по-добре, след свалянето на маската, да оставете лицето ви да изсъхне без да ползвате кърпа.  



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meduna
Категория: Хоби
Прочетен: 66605
Постинги: 26
Коментари: 15
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031