Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 09:54 - Клуб на Вещиците - 1 част
Автор: meduna Категория: Хоби   
Прочетен: 998 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.11.2011 18:26


Днес реших да учредим клуб на Вещиците. Идеята ми хрумна докато правих част от украсата за Вси светии. Истината е, че не съм празнувала този празник до сега. И сигурно въобще не щях да му обърна внимание, ако една моя приятелка не ме беше помолила да и направя украса за студиото. В началото опитах да правя прилепчета от солено тесто. Реших, че от тестото ще е тялото на прилепчето, а за крила ще сложа тел и черен тюл. Нещо не се получиха. Трудно съхне тестото – поне това тесто, което аз успях да направя. Четох някъде, че може да се суши и в микровълнова печка. Но прилепчето така и не се получи добре. Направих две рози, които все още не съм боядисала, едно подобие на ... нещо и това е. Другото изхвърлих. Подобието на нещо лакирах с лакове за нокти и оставих да просъхне още малко на терасата. Ако се вгледате добре ще забележите, че критиците ми – гълъби, не са спали нощта и са изкълвали част от творчеството ми. Нещо де. Започнах да им оставям корички хляб, но ако искат да им  правя фигурки, които да ядат, хич не са познали. (Снимки на неуспешните творения - утре). Та за украсата: Реших, че ще стоят добре черни силуети и намерих шаблони. За тях благодаря на krokotak.com. Опитах да ги изрежа от картон от стари кутии – изглеждаха приблизително добре, но като се заех с оцветяването, нещата станаха направо плачевни. За това започнах да се оплаквам на приятелките си ... и една от тях – учителка, ми каза, че има черен кадастрон. Подходих подозрително по въпроса, но кадастрона се оказа невероятно високо качество. Направих три вида прилепи, паяк, черна котка и вещица. Докато очертавах и изрязвах в главата ми се роди и другата част от украсата: моя стара, измачкана, дълга черна рокля, грозни ботуши, с дебели подметки, изцапани с кал, метла с дълга дръжка и черна, островърха шапка. Да де, ама не ми остана от черния кадастрон за шапката. А посред нощ, онези добри хора от книжарницата отказват да работят. Само, че ... аз не можах да заспя. И сътворих това, от снимката. Направих основата на шапката и сложих отгоре един черен чувал за отпадъци. Панделката е от друг чувал. Мисля, че стана добре. (Украсата може да видите в фейса ми: tanya sashova; Съжалявам, че бяха изгладили роклята, метлата с дълга длъжка липсваше, ботушите - също.)
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: meduna
Категория: Хоби
Прочетен: 66616
Постинги: 26
Коментари: 15
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031